Nova forza motrice di a trasfurmazione industriale è di a mudernizazione

Salutu, venite à cunsultà i nostri prudutti !

In i primi trè trimestri, a macroeconomia naziunale era in bonu funziunamentu, micca solu per ghjunghje à l'ubbiettivu di un atterraggio dolce, ma ancu per mantene una pulitica monetaria sana è per implementà tutte e pulitiche di aghjustamentu strutturale, u tassu di crescita di u PIB s'hè ripresu ligeramente. I dati mostranu chì in Aostu 2017, u valore aghjuntu di l'industrie sopra à scala hè aumentatu di 6,0% annantu à l'annu precedente, è da ghjennaghju à Aostu, u valore aghjuntu di l'industrie sopra à scala hè aumentatu di 6,7% annantu à l'annu precedente. In generale, u tassu di crescita di a pruduzzione di l'industria manifatturiera à altu cunsumu d'energia hè in calata, ma l'industria high-tech è l'industria manifatturiera di l'attrezzature mantenenu un rapidu tassu di crescita, è l'investimenti pertinenti acceleranu ancu u flussu versu l'industrie emergenti. U tassu di crescita di l'investimenti in innovazione è innovazione hà cuntinuatu à cresce, cù a trasfurmazione industriale è a mudernizazione, l'ecunumia cinese hà acceleratu a trasfurmazione di nova è nova energia cinetica.

In l'industria chimica, e misure specifiche di a pulitica di supervisione di a prutezzione ambientale sò cumpletamente applicate, è a capacità arretrata hè cumpletamente sbulicata, è a prosperità di alcune industrie s'hè ripresa. Inoltre, a crescita di a dumanda in i campi emergenti hè evidente. In a prima metà di l'annu, per via di a currezzione custante di a capacità industriale, di u ritmu di principiu è di u valore, a redditività di l'imprese hè stata migliurata continuamente. In a prima metà di l'annu, hè statu aduttatu u sistema neru. U mercatu bullish creatu da i prudutti rapprisenta u miglioramentu generale di u funziunamentu di l'impresa per vince una bona situazione in l'industria per via di a rotazione cullettiva di perdite è di u sustegnu di u ciclu di l'inventariu.

Tuttavia, entrendu in a stagione tradiziunale di punta di a dumanda di l'industria chimica di jinjiuyin 10, a tendenza di u mercatu ùn hè micca satisfacente. Per via di a mancanza di punti culminanti evidenti in a crescita di a dumanda interna, a timpesta di a pulitica di prutezzione ambientale hè piatta, è u ritmu di principiu di alcune industrie s'hè ripresu gradualmente è hè ancu statu à un livellu altu in l'ultimi anni. Tuttavia, ùn ci hè micca un aumentu significativu di u cunsumu reale. Dunque, i prudutti neri sò i primi à piglià a guida in u mercatu in calata, ma l'industria hè aperta. U ritmu di travagliu hè sempre altu, è hè prubabile chì entre di novu in u ciclu di rimuzione di l'inventariu. Dunque, u surriscaldamentu di alcune industrie in a prima metà di l'annu serà ulteriormente aghjustatu dopu esse entratu in u quartu trimestre, chì ùn hè micca favurevule à a pulizia di a capacità di pruduzzione arretrata, è hè prubabile chì i risultati di a fase di aghjustamentu strutturale di u latu di l'offerta falliranu. Dunque, l'industria chimica in a seconda metà di l'annu hè in una fase di "raffreddamentu". A bolla di ogni tipu di speculazione "cuncettuale" serà digerita da u mercatu stessu.

Da l'ambiente esternu, si prevede chì a riduzione di a scala di i Stati Uniti cuntinuerà à rinfurzà si, ma u veru momentum di ripresa ecunomica hè sempre debule, u risicu d'impattu per l'economie emergenti ferma, è altre zone di cummerciu esteru maiò cum'è l'Europa stanu affruntendu l'uscita di u ciclu di allentamentu monetariu, è a diffusione di l'ostaculi di u prutezziunisimu cummerciale in u scopu glubale continuerà à fà pressione nantu à a situazione di l'esportazione domestica è straniera, è si prevede chì u ritmu di crescita cuntinuerà à calà in u quartu trimestre.

Cusì, u tassu di crescita macroeconomica naziunale cuntinuerà à operà à u fondu di u tipu L in a seconda metà di l'annu, mentre chì e zone emergenti ùn sò micca abbastanza per sustene a dumanda effettiva per occupà a proporzione principale. U squilibriu di a struttura di u duminiu tradiziunale hè difficiule da esse invertitu efficacemente à cortu termine. U ciclu generale di raffreddamentu di industrie specifiche in l'industria chimica serà in un ciclu di raffreddamentu, chì influenzerà i dati di u valore aghjuntu industriale chì saranu probabilmente debuli. Senza novi punti culminanti di l'energia cinetica è di a crescita di u cunsumu, u tassu di crescita di l'investimentu di l'industria chimica continuerà à calà è hè prubabile chì cuntinuerà à cresce negativamente. In u quartu trimestre, si prevede chì u focus di u mercatu di i prudutti chimichi cercherà un supportu inferiore, è hè prubabile chì u sistema neru serà u primu, è u periodu di almacenamentu generale hè previstu per esse relativamente longu, u ciclu previstu di i benefici di l'impresa in l'industria diminuirà periodicamente, è a bolla di prezzu in alcune industrie serà Schiuma di bolla è u spaziu di falsu prufittu altu serà un ritornu razionale, è serà efficacemente cumpressu.


Data di publicazione: 04 di nuvembre di u 2020