In i primi trè trimestri, a macroeconomia domestica era in bonu funziunamentu, micca solu per ghjunghje l'ughjettu di sbarcu suave, ma ancu per mantene una pulitica monetaria sana è per implementà tutte e pulitiche di l'aghjustamentu strutturale, u tassu di crescita di u PIB hà recuperatu ligeramente. . I dati mostranu chì in l'aostu 2017, u valore aghjuntu di l'industrii sopra a scala hà aumentatu da 6,0% annu annu, è da ghjennaghju à aostu, u valore aghjuntu di l'industrii sopra a scala hà aumentatu da 6,7% annu à l'annu. In generale, u tassu di crescita di a produzzione di l'industria di fabricazione di cunsumu d'energia hè diminuitu, ma l'industria di l'alta tecnulugia è l'industria di a fabricazione di l'equipaggiu mantenenu un tassu di crescita rapida, è l'investimentu pertinenti accelera ancu u flussu à l'industrii emergenti. U ritmu di crescita di l'investimentu in l'innuvazione è l'innuvazione hà continuatu à aumentà, cù a trasfurmazioni industriale è l'aghjurnamentu, l'ecunumia di a Cina accelerà a trasfurmazioni di l'energia cinetica nova è nova.
In l'industria chimica, e misure specifiche di a pulitica di tutela di a prutezzione di l'ambiente sò cumplettamente implementate, è a capacità di retrocede hè cumplettamente sbulicata, è a prosperità di certi industrii hà recuperatu. Inoltre, a crescita di a dumanda in i campi emergenti hè evidenti. In a prima mità di l'annu, per via di a correzione constante di a capacità industriale, u tassu di principiu è u valore, a prufittuità di l'imprese hè stata migliurata continuamente. In a prima mità di l'annu, u sistema neru hè aduttatu U mercatu di u mercatu toru creatu da i prudutti rapprisentanu a migliione generale di u funziunamentu di l'impresa in modu di vince una bona situazione in l'industria da a perdita cullettiva di u ciculu di l'inventariu.
Tuttavia, entrata in a stagione di punta di a dumanda tradiziunale di jinjiuyin 10 industria chimica, a tendenza di u mercatu ùn hè micca satisfactoria. A causa di a mancanza di punti culminanti evidenti in a crescita di a dumanda domestica, a tempesta di a pulitica di prutezzione di l'ambiente hè piatta, è a tarifa di l'iniziu di alcune industrie hè stata ricuperata gradualmente è ancu hè stata à un altu livellu in l'ultimi anni. Tuttavia, ùn ci hè micca un aumentu significativu di u cunsumu attuale. Per quessa, i prudutti neri anu u primu à piglià a guida in u mercatu di immersi, ma l'industria hè aperta U tassu di travagliu hè sempre altu, è hè prubabile di entre in u ciculu di rimuzione di l'inventariu di novu. Dunque, u surriscaldamentu di certi industrii in a prima mità di l'annu serà più adattatu dopu à l'ingressu à u quartu trimestre, chì ùn hè micca favurevule à a liberazione di capacità di pruduzzione in daretu, è hè prubabile chì i risultati di u stadiu di l'offerta strutturale. l'ajustamentu falla. Per quessa, l'industria chimica in a seconda mità di l'annu hè in una fase di "cooling". A bolla di ogni tipu di speculazione "conceptuale" serà digerita da u mercatu stessu.
Da l'ambiente esternu, a riduzzione di a scala di i Stati Uniti hè prevista per cuntinuà à rinfurzà, ma u momentu di ripresa ecunomica reale hè sempre debule, u risicu di l'impattu à l'ecunumia emergente resta, è altri zoni maiò di u cummerciu esteru cum'è l'Europa sò affruntati da a surtita di easing monetariu. ciculu, è a diffusioni di barrieri prutizzionismu cumerciu in u scopu glubale vi cuntinuà à prissioni a situazioni spurtati naziunali è straneri, è u ritmu di crescita hè atta à cuntinuà à calà in u quartu trimestre.
Cusì, u tassu di crescita macroeconomica domestica cuntinuà à uperà à u fondu di u tipu L in a seconda mità di l'annu, mentre chì i zoni emergenti ùn sò micca abbastanza per sustene a dumanda efficace per occupà a proporzione principale. U sbilanciamentu di a struttura di u duminiu tradiziunale hè difficiuli di esse effittivamenti invertitu in u cortu termini. U ciculu generale di rinfrescante di l'industrii specifichi in l'industria chimica serà in un ciculu di rinfrescante, chì affetterà i dati di u valore aghjuntu industriale prubabilmente debule. Senza novi punti di crescita di energia cinetica è di cunsumu, u tassu di crescita di l'investimentu di l'industria chimica continuarà à calà è hè prubabile di cuntinuà à cresce negativamente. In u quartu trimestre, hè previstu chì u focu di u mercatu di i prudutti chimichi cercà u sustegnu di fondu, è hè prubabile chì u sistema neru serà u primu, è u periodu di almacenamentu generale hè previstu di esse relativamente longu, u ciculu previstu di l'impresa. benefici in l 'industria vi calà periodically, è a bolla prezzu in certi industrii sarà bolla Foam è u spaziu di falsi altu prufittu sarà raziunale ritornu, è esse effittivamenti cumpressu.
Tempu di pubblicazione: 04-novembre-2020