9-ANTRALDEIDU

Salutu, venite à cunsultà i nostri prudutti!

9-ANTRALDEIDU


Dettaglio di u Produttu

Tags produttu

Descrizione:

9-ANTHRALDEHYDE hè una sustanza chimica chì si decompone quandu hè esposta à a luce è hè ossidata da l'ossidu cromicu per dà un centu di svegliu.

hè un cristallu giallu. U puntu di fusione di 9-ANTHRALDEHYDE hè 104-105 ℃.

Materie prime: fosforu giallu, cloru liquidu. Coloranti di prudutti, medicinali è altri intermedii.

Si scioglie à 218 ° C, bolle à 354 ° C. Hè insolubile in acqua, ma hè solubile in a maiò parte di i solventi organici cum'è disulfuru di carbonu, alcolu, benzene, cloroformu è naftalene idrogenatu. A struttura moleculare di 9-ANTHRALDEHYDE hè custituita da trè anelli di benzene di fiancu à fiancu (formula CnH2n-18), chì hè u materiale parente di una grande classa di tinti è pigmenti. Hè adupratu cum'è intermediu per i tinturi, pigmenti, farmaceutichi è altri cumposti organichi.

Paràmetru:

Fornendu una cunsultazione di u prezzu di 9-antraldeidi, Zhangjiagang Fortune Chemical Co., Ltd, frà quelli eccellenti fabbricanti di 9-antraldeidi in Cina, vi aspetta per cumprà in quantità 9-antraldeide furmendu a so fabbrica.

1. Sinonimi: Anthracene-9-Carboxaldehyde2. Formula Moleculare: C15H10O3. Pesu Moleculare: 206.244. N ° CAS: 642-31-95. Quaternu:

Articuli

Indice

Aspettu

Pòlvara cristallina gialla

Analisi%

98.5min

MeltingPoint ℃

102 ~ 105

LossonDrying%

1max

6. Applicazioni: Utilizatu cum'è intermedi di coloranti è farmaci ecc. 7. Pacchettu: 25kgs / tamburu di cartone internu; Misurazione: 430 × 570mm

Fornendu una cunsultazione di u prezzu di 9-antraldeidi, Zhangjiagang Fortune Chemical Co., Ltd, trà quessi eccellenti produttori è fornitori di 9-antraldeidi in Cina, vi aspetta per cumprà à massa 9-antraldeide furmendu a so fabbrica.


  • Precedente:
  • Next:

  • Scrivi quì u to missaghju è mandatelu