Tris (2-cloroisopropil) Fosfatu

Salutu, venite à cunsultà i nostri prudutti!

Tris (2-cloroisopropil) Fosfatu


Dettaglio di u Produttu

Tags produttu

Descrizione:

U fosfatatu di Tris (2-cloropropilu) hè un tipu additivu ritardante di fiamma alogenu fosforu à bassu pesu moleculare cun bonu effettu ritardante di fiamme, adupratu principalmente in clorur di polivinile, polistirene, resina fenolica, resina acrilica, gomma. È u ritardante di fiamma di i rivestimenti, ancu ampiamente adupratu in schiuma morbida di poliuretane, schiuma rigida è prudutti di plastica. Hè ancu un bonu plastificante.

Tris (2-cloropropil) fosfatatu adupratu cum'è fosfatu alogenatu additivu ritardante di fiamma è plastificante, comunemente adupratu in vernice ritardante di fiamma basata nantu à fibre nitro è fibre acetate, poliester insaturatu, poliuretane, acrilatu, resina fenolica, ecc., È ancu adupratu cum'è ignifugente plastificante per u polivinil cloruro morbido. A quantità di aghjuntu di poliester insaturatu adupratu in questu pruduttu hè di 10% ~ 20%, chì pò esse circa 10% in plastica di schiuma dura di poliuretanu (aduprendu polieteru ritardante di fiamma cum'è materia prima) è 5% ~ 10% in polivinil cloruro dolce cum'è ausiliare ignifugente plastificante.

Hè adupratu cum'è ritardante di fiamma in a produzzione di a striscia è di u pezzu di schiuma. Hè un ritardante di fiamma low cost cun bona stabilità.

Hè adupratu per a schiuma di poliuretanu soffice / dura, chì hà una ottima conducibilità termica è stabilità idrolitica, hè particolarmente adatta per a schiuma ASTME 84 (gradu 11), è hà a caratteristica di bassa viscosità quandu si applica à resina poliestere insaturata è plastica fenolica à mezu è basse temperature.

Paràmetru:

Fornendu cunsultazione di u prezzu di u fosfatu tris (2-cloropropil), Zhangjiagang Fortune Chemical Co., Ltd, trà quessi eccellenti produttori di fosfati di tris (2-cloropropil) in Cina, vi aspetta per cumprà u tris (cloroetilmetil) fosfatu in massa, tcpp, fyrol pcf, 13674-84-5 formanu a so fabbrica.

1. Sinonimi: TCPP, tris (2-cloropropil) fosfatu, Fyrol PCF2. Formula Moleculare: C9H18CL3O4P3. Pesu Moleculare: 327.564. N ° CAS: 13674-84-55. Quaternu:

Aspettu Liquidu trasparente incolore o giallu chjaru
Culore (APHA) 50 Max
Acidità (mgKOH / g) 0,10 Max
Cuntinutu d'acqua 0,10% max
Viscosità (25 ℃) 67 ± 2CPS
Flash Point Flash 210
Contenutu di Cloru 32,50%
Cuntinutu di Fosforu 9,5% ± 0,5
Indice Refrattivu 1.4625-1.4650
Gravità Specifica 1.270-1.310

7. Applicazioni: Hè un ritardante di focu di sciume di poliuretane, è ancu adupratu in adesivi è altre resine.8. Pacchettu: 250 kg / tamburinu di ferru ; 1250KG / IB CONTAINER ; 20-23MTS / ISO TANK

Fornendu cunsultazione di u prezzu di u fosfatu tris (2-cloroisopropil), Zhangjiagang Fortune Chemical Co., Ltd, trà quessi eccellenti produttori è fornitori di fosfati di tris (2-cloroisopropil) in Cina, vi aspetta per cumprà u tris (2-cloroisopropil) fosfatu in massa formanu a so fabbrica.


  • Precedente:
  • Next:

  • Scrivi quì u to missaghju è mandatelu